top of page

Rabaldo AG Gruppe

Öffentlich·17 Mitglieder

Korte sessies kijken en daarna verder klikken

Op een rustig moment tussendoor kwam ik uit bij iets als https://xxxbabes4u.com/ en bleef daar wat langer dan gepland 🙂 Ik begon met een korte video en klikte daarna nog een paar dingen aan die ernaast stonden. Na een tijdje merkte ik dat er ook lopende sessies waren en heb ik daar even naar gekeken. Het gaf een ander gevoel omdat je direct ziet wat er op dat moment gebeurt. Daarna ging ik weer terug naar andere fragmenten om te vergelijken. Je ziet dat er genoeg materiaal staat om door te blijven klikken zonder dat het stilvalt. Dat maakt het makkelijk om even te blijven kijken zonder ergens vast te zitten. Doen jullie dat ook zo, een beetje alles door elkaar bekijken?

9 Ansichten
Billie Nikelson
Billie Nikelson
vor 4 Tagen

Dat wisselen herken ik wel 🙂 Ik heb daar ook eens meerdere dingen achter elkaar bekeken zonder ergens bij stil te blijven. Je begint met iets kleins en voor je het weet klik je verder naar andere fragmenten. Ik merkte dat er genoeg variatie is om niet meteen af te haken. Soms kijk je even naar een video en daarna naar iets dat op dat moment loopt. Daardoor krijg je een beter idee van wat er allemaal geplaatst wordt. Het voelt minder als zoeken en meer als gewoon kijken wat er voorbijkomt.

bottom of page